reklama

Stalo sa v banke

Toto sa nedalo nepočuť. Pán pri okienku rozprával príšerne nahlas a za každým prehovorom sa významne poobzeral po celej pobočke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Zákazník: Tak ja by som si u vás chcel založiť účet. Taký so všetkým…
… Pracovníčka zakladá účet….
Pracovníčka: Budete si želať aj prístup na účet cez internet?
Zákazník: no samozrejme, že chcem aj internet. A kedy mi ho prídete zapojiť?
Pracovníčka: ale my nezriaďujeme internet. Len umožňujeme prístup na účet cez internet.
Zákazník: a to ako? Šak k tomu musím mať internet doma, nie?
Pracovníčka: áno, ale to si musíte objednať v spoločnosti, ktorá také služby poskytuje. Alebo môžete dávať príkazy na účete aj v práci, v internetovej kaviarni…
Zákazník: aha, to to vy naozaj nepridete ku mne urobiť internet? Ta dobre.
… chvíľku rozmýšľa, potom sa veľavýznamne pozrie po celej pobočke a povie:
Ale ja som počul, že internet sa dá chytiť aj cez mikrovlnku.
Pracovníčka: určite sú všelijaké možnosti, ale skúste sa informovať vo firme, kde zriaďujú internetové služby.
Zákazník: To by bolo dobré. Mikrovlnku doma mám. A dobrú mikrovlnku..... a potom spokojne zahlási na celú pobočku: Šak som hovoril žene, že to bude dobrá investícia.


Kristína Magdolenová

Kristína Magdolenová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia odmietajú to, čomu nerozumejú, tvrdil Cicero. Život ma naučil, že sa na tom ani po storočiach nič nezmenilo. Zoznam autorových rubrík:  Tradície a životný štýlPríbehyĽudiaRozhovoryHistóriaFotografieINÉNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu