reklama

Vieš, mamina, u vás dospelých je všetko iné…

Posťažovala sa mi známa. Jej syn prišiel domov s modrinou pod okom. Na otázku, čo sa stalo, nechcel dlho odpovedať. Nakoniec to zo seba dostal. Zbil ma …

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

(povedzme) Peťo (poznámka - rómsky chlapec z ulice, rovesník) . Ale, čo sa naťahujete, čudovala sa matka. Veď ste dobrí kamaráti už roky. To musela byť nejaká hlúposť! No, ja neviem, odpovedal syn. Zbil ma, lebo som sa s nim v škole nechcel hrať a nechcel som povedať pred ostatnými chlapcami, že sme kamaráti. A to už prečo? Pýtala sa matka. Veď ste kamaráti. Od malička sa spolu hrávate. Vieš mami, vysvetľoval syn. Vlastne je to celkom jedno, kto mi urobil tú modrinu. Lebo ak by som pred chalanmi v triede povedal, že sa kamarátim s cigánom, zbili by ma chlapci z triedy. Lebo neznášajú čiernych. Preboha, zalomila matka rukami. A to už prečo? Veď sa pozri na mňa! Moja najlepšia kamarátka je teta Alenka. A ona je tiež Rómka! To sa mám za to hanbiť? Všade chodíme spolu, hocikedy Ti varí, chodíš ku nim… Za toto sa nesmieš hanbiť! Nabádala ho matka.
Vieš, mamina, u vás dospelých, je všetko iné…

Poznámka: pre všetkých, čo pochybujú o reálnosti príbehu, ide o reálny príbeh z obce z východu Slovenska.

Kristína Magdolenová

Kristína Magdolenová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia odmietajú to, čomu nerozumejú, tvrdil Cicero. Život ma naučil, že sa na tom ani po storočiach nič nezmenilo. Zoznam autorových rubrík:  Tradície a životný štýlPríbehyĽudiaRozhovoryHistóriaFotografieINÉNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu