reklama

Keď ukrižovanie, tak v priamom prenose

Kamarát sa strašne zabával. To mi neuveríš, čo sa mi stalo! Volali mi z Blavy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

vraj tam napadol sneh, kalamita. Mam to natočiťaj na východe. Hovorím im, veď tu žiadna kalamita nie je. Vy sa potentujete užpri troch centimetroch snehu. Nechceli ma počúvať, dostal som to príkazom. Taksom šiel. Neuveríš! Celý deň som hľadal kalamitu. Nakoniec som niekde priMichalovciach našiel na ceste tretej triedy auto zapadnuté v snehu. Niekvôli kalamite, kvôli nešikovnosti vodiča. Tak som im to natočil, nech majúradosť. A prídem Ti večer domov k mame a ona: dobre, že si doma!Vonku je toľko snehu, že auta zapadajú! Ešte že si v poriadku! Mami,hovorím jej. Žiadna kalamita nie je, teraz som prišiel zvonku. Čo to hovoríš,kričí starká. Teraz to ukazovali v telke. Ale mami, to je blud. Sám som tonatočil.... Nie, videla som to v telke. A zajtra sa teplo obleč!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden odborník na žurnalistiku tvrdí: Čo nieje v telke, neexistuje! Keby dnes ukrižovali Ježiša, muselo by sa to udiaťjedine v priamom prenose...

Poznámka: príbeh je prerozprávaný podľa skutočnej udalosti, starý asi dva resp. tri roky. Ten cas tak leti, ze si to presne nepamätám.

Kristína Magdolenová

Kristína Magdolenová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia odmietajú to, čomu nerozumejú, tvrdil Cicero. Život ma naučil, že sa na tom ani po storočiach nič nezmenilo. Zoznam autorových rubrík:  Tradície a životný štýlPríbehyĽudiaRozhovoryHistóriaFotografieINÉNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu