reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Magdolenová

Kristína Magdolenová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia odmietajú to, čomu nerozumejú, tvrdil Cicero. Život ma naučil, že sa na tom ani po storočiach nič nezmenilo. Zoznam autorových rubrík:  Tradície a životný štýlPríbehyĽudiaRozhovoryHistóriaFotografieINÉNezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Keď ukrižovanie, tak v priamom prenose

Kristína Magdolenová

Keď ukrižovanie, tak v priamom prenose

Kamarát sa strašne zabával. To mi neuveríš, čo sa mi stalo! Volali mi z Blavy...

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 936x
  • 3
Ako sa vraždia motýle II.

Kristína Magdolenová

Ako sa vraždia motýle II.

Pedagogika je úžasné kúzlo. Nikdy sa neviem dosť vynačudovať, ako to funguje. Proste, že to tomu decku vysvetlíš, ukážeš a ono, keď sa na druhý deň vráti do školy, ono to vie urobiť, zopakovať. Pamätá si. Som nadšený tou silou, ktorá je v nás, učiteľoch.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 116x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu